Wie zijn onze klanten?
De kleine tot middelgrote ondernemer:
- wil graag gezien en gehoord worden,
- wil oprechte aandacht, korte lijntjes en korte doorlooptijden,
- wil samenwerken met z’n adviseur en businesspartner,
- wil een administratiekantoor die dezelfde taal spreekt en waarmee het klikt.
Het zijn de ondernemers uit de regio Arnhem – Nijmegen – Achterhoek die ons kantoor in Duiven weten te vinden.
Maar wij kunnen klanten vanuit heel Nederland bedienen. Zeker met de huidige digitale ontwikkelingen.
Welke ondernemers zijn dat?
Niet specifiek uit één branche, maar uit verschillende branches. Onder ander ondernemers uit …
-
- Horeca;
- Gezondheidszorg & maatschappelijke dienstverleners
- Onroerend goed
- Onderwijs & training
- Autohandel, groothandel & detailhandel
Wie kent die uitdrukking niet: “Daar zit hem nou net de crux!” ?
De kern van een -moeilijk oplosbaar- probleem, het knelpunt, de moeilijkheid.
Heb je die eenmaal opgelost, dan wordt alles eenvoudiger. Dat is precies wat wij voor jou doen!
Maar die uitdrukking betekent nog veel meer voor ons.
Jij en jouw onderneming
Een gezonde boekhouding of bedrijfsadministratie geeft rust voor jou als ondernemer en is de financiële basis van jouw onderneming.
Het geeft je inzicht en overzicht, laat je zien wat er goed gaat en ook wat voor verbetering nodig is.
Maar ook waar kansen liggen, waardoor je meer uit je bedrijf kunt halen om zo verder te kunnen groeien.
CRUXX Advies en Administratie is opgericht door Geert Ottens in maart 2020 het jaar dat Corona uitbrak.
Op 1 januari 2021 is Joost Knipping mede aandeelhouder geworden om ons administratiekantoor CRUXX verder uit te breiden.
Persoonlijk
Wij, Geert en Joost, zijn geen ‘accountant’.
Wij zijn jouw business partner, die jou geruststelt bij lastige vragen of moeilijke uitdagingen. Wij bieden een luisterend oor en vragen door, net zo lang tot we de kern van het probleem te pakken hebben. Wij komen met een gedegen plan, sterk onderbouwt en doordacht advies. Zo kun jij je richten op het ondernemen en doen wij de rest. Wij ontzorgen en adviseren op de diverse vakgebieden waar wij als CRUXX goed in zijn. Dat is de CRUX(X)
Ervaring
25 jaar ervaring
Met 25 jaar ervaring in de accountancy & controlling, zijn wij ook ondernemers die het net even anders zien en doen. Wij bepalen niet de toekomst, maar we kunnen deze wel beredeneren. Wij zijn nieuwsgierig waar de ondernemer zich mee bezig houdt en kunnen hierbij samen zoeken naar verbeteringen en vernieuwingen. Zo kunnen we samen bruggen bouwen tussen jouw onderneming en onze expertise.
Diensten
Financieel, belastingadvies, Controlling, salaris en online
Wij helpen graag bij het opzetten en inrichten van jouw administratie. Of brengen er nog meer structuur en overzicht in aan. Wij zijn analytisch, innovatief, onafhankelijk en georganiseerd en bieden jou op verschillende aandachtsgebieden een helpende hand. Maar we zijn ook kritisch en direct.
Expertise
Zo blijf jij ook veel zelf doen.
Dat kan op de traditionele manier van boekhouden, maar dat kan ook heel eenvoudig in een online omgeving. Ondernemers van nu weten en kunnen heel veel. Zijn mondig en betrokken. Daarom vinden wij het belangrijk dat je zelf wijzigingen in de administratie bijhoud. Zo blijf je betrokken en weet je op elk gewenst moment hoe het er financieel met jouw administratie bij staat.
Opvolging
van jouw administratiekantoor
Heb jij een (klein) administratiekantoor waarmee je wilt stoppen of waarvoor je geen opvolging hebt?
Ook dan kun je bij ons terecht. Wij gaan met jou in gesprek om te onderzoeken of wij de diensten van jouw administratiekantoor kunnen overnemen.